Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Η Αγία Κυράννα, η εκκλησία του χωριού μας


Η εκκλησία μας βρίσκεται στο κέντρο του χωριού μας. Είναι αφιερωμένη στην Αγία Κυράννα, που είναι και προστάτιδα του χωριού μας και γιορτάζει στις 8 Ιανουαρίου.

Η εκκλησία μας είναι πολύ όμορφη απέξω. Έχει πολλά λουλούδια και δέντρα, που όταν ανθίζουν την άνοιξη μοσχομυρίζουν.
Αλλά και μέσα είναι όμορφη η εκκλησία μας: έχει πολύ ωραίες εικόνες αλλά παλιές. Έχει καντήλια, πολυέλαιους, μανουάλια, στασίδια, καρέκλες και άλλα πολλά ωραία πράγματα.
Η εκκλησία μας μου αρέσει πάρα πολύ και δεν θέλω να πάθει τίποτα κακό. Η εκκλησία μας μου αρέσει περισσότερο τις Κυριακές, όταν πηγαίνω να κοινωνήσω με την οικογένειά μου και με άλλους συγγενείς.

Μαριαλένα Δρίτσικα, μαθήτρια Στ΄ τάξης

 
Στο χωριό μας υπάρχει στο κέντρο η εκκλησία μας. Το όνομά της είναι Αγία Κυράννα. Εγώ μένω πολύ κοντά και μου αρέσει πολύ.
Η εκκλησία μας είναι πολύ ωραία και γιορτάζει στις 8 Ιανουαρίου. Γίνεται πολύ μεγάλο πανηγύρι και έρχεται κόσμος από πολλές άλλες πόλεις ή  χωριά.
Η εκκλησία μας εξωτερικά είναι γεμάτη λουλούδια, φυτά ακόμα και γρασίδι. Από πίσω έχει ένα τοιχάκι και ένα μονοπάτι για να μην σκοντάψουμε και πέσουμε, γιατί από κάτω έχει αγκάθια.
Η εκκλησία εσωτερικά είναι πανέμορφη. Έχει καρέκλες, εικόνες, τοιχογραφίες και πολλά άλλα ωραία. Εμένα μου αρέσει πολύ το θυμιατό, όταν το κουνάνε οι παπάδες, δηλαδή ο παπα-Θωμάς.
Η εκκλησία εμένα προσωπικά μου αρέσει πάρα πολύ. Να φανταστείτε ότι πάω κάθε Κυριακή και γίνομαι παπαδάκι και βοηθάω στο Ιερό. Κάνουμε είσοδο, εγώ πάντα με το θυμιατό και το κεράκι.
Στην εκκλησία πάω συχνά και με τους γονείς μου, αλλά περισσότερο μ' αρέσει όταν γίνομαι παπαδάκι. Μ' αρέσει πάρα πολύ η εκκλησία μας και σκέφτομαι να γίνω παπάς, όταν μεγαλώσω. Αχ! αυτή η εκκλησία μας δε θα την ξεχάσω ποτέ, ακόμα κι αν φύγω μακριά από το χωριό μου!

Άγγελος Μπρατάνης, μαθητής Ε΄ τάξης