Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Το σχολείο μου

 
Το σχολείο μου βρίσκεται στο χωριό Όσσα στο Όρος Βερτίσκος στο Νομό Θεσσαλονίκης.
Χτίστηκε πριν από 10 χρόνια περίπου, αλλά πριν χτιστεί αυτό το σχολείο το Δημαρχείο ήταν το παλιό σχολείο.
Μόλις μπαίνεις βλέπεις μια καταπράσινη αυλή και πολλά δέντρα. Μέσα  στην αυλή υπάρχουν τσουλήθρες, κούνιες μονόζυγο κι ένα σωρό παιχνίδια. Μόλις προχωρήσεις πιο πάνω υπάρχει ένα πλακόστρωτο πάτωμα με δυο μπασκέτες.
Το χωριό μας είναι διατηρητέο και γι΄αυτό το σχολείο μας είναι φτιαγμένο από μπετόν αλλά με επένδυση πέτρας εξωτερικά.
Το σχολείο έχει δυο πόρτες. Μόλις μπεις από την πρώτη πόρτα ακριβώς δεξιά σου βρίσκεται η Αίθουσα Εκδηλώσεων. Εκεί κάνουμε τα θεατρικά μας  και τις  γιορτές μας γιατί έχει αίθουσα πολύ μεγάλη και υπάρχει και προτζέκτορας. Από την αριστερή πλευρά είναι το γραφείο των δασκάλων. Εκεί  υπάρχουν δύο γραφεία κι ένα φωτοτυπικό μηχάνημα και πολλά βιβλία. Ακριβώς δίπλα είναι το γραφείο του διευθυντή. Εκεί κάθεται ο διευθυντής και κάνει τις δουλειές του. Δίπλα από το γραφείο του Διευθυντή είναι οι τουαλέτες των δασκάλων.
Μετά υπάρχει ένας διάδρομος όπου είναι οι δικές μας τουαλέτες διαφορετικές των κοριτσιών και των αγοριών. Το σχολείο μας είναι διώροφο: στον κάτω όροφο είναι το Νηπιαγωγείο. Μέσα στο Νηπιαγωγείο υπάρχουν πάρα πολλά παιχνίδια. Δίπλα από το Νηπιαγωγείο έχει μια τάξη και στον πάνω όροφο άλλες τρεις.
Στην μια είμαι εγώ και έχουμε προβολέα και 4 βρύσες. Επίσης υπάρχει η βιβλιοθήκη με πάρα πολλά βιβλία!
Αυτό το σχολείο μου αρέσει πιο πολύ από όλα κι εδώ έχω πάρα πολλούς φίλους!
Φέτος είναι η τελευταία χρονιά μου στο Δημοτικό! Πραγματικά δεν κατάλαβα πότε πέρασε ο καιρός και θα μου λείψει πολύ!
Μαρία Κυριακίδου, Στ΄ τάξη
 

Το σχολείο μου βρίσκεται στην Όσσα σε ένα χωριό της Θεσσαλονίκης που παλιά λεγόταν Βυσσώκα. Δίπλα από το σχολείο μου υπάρχει το Ιατρείο και από την άλλη πλευρά το Δημαρχείο. Πίσω είναι το γήπεδο ποδοσφαίρου. Η καταπράσινη αυλή του είναι αρκετά μεγάλη με παιδική χαρά και γήπεδο μπάσκετ. Επίσης η παιδική χαρά έχει μονόζυγο, κούνιες, τσουλήθρες, ένα καραβάκι, τραμπάλες. Έχει μια μεγάλη σιδερένια πόρτα και κάγκελα γύρω γύρω.
Όταν μπαίνουμε μέσα βλέπουμε το γραφείο του διευθυντή και των δασκάλων – έχει πέντε δασκάλους. Δεξιά υπάρχει η αίθουσα εκδηλώσεων. Καθώς προχωράς είναι οι τουαλέτες, μετά στα αριστερά βρίσκεται το Νηπιαγωγείο και η Α΄ τάξη. Μπροστά ακριβώς υπάρχει η κουζίνα, μετά ανεβαίνουμε τα σκαλοπάτια και είναι η Ε΄ και Στ΄ τάξη, προχωράμε και υπάρχει η Β΄, Γ΄ Δ΄ τάξη. Όλα τα παιδιά είναι 45. Ενδιαφέρον είναι ότι όταν έχουμε γυμναστική πηγαίνουμε στο γήπεδο και κάτι ακόμα ότι έχει ποδοσφαιράκι και πινγκ πονγκ.
Περνάω πολύ ωραία γιατί παίζουμε ωραία παιχνίδια με τους συμμαθητές μου και που έχει καταπληκτική παιδική χαρά. Οι σκέψεις μου είναι ωραίες και χαρούμενες γιατί έκανα πολλούς καινούριους φίλους.
Δέσποινα Λαζαρίδου, Ε΄ τάξη